Az online fogászati asszisztens

Belépés

Jelszó helyreállítás


Regisztráció páciensként Regisztráció szakemberként, intézményként Change to English

Regisztráció

5 dolog, amit egy fogászati rendelőnek érdemes megtennie a pácienseiért

  • 2018-10-23 19:43:36

Sokszor kicsi dolgokon múlik, hogy a fogorvost kereső páciensek melyik rendelőt választják, vagy hogy visszatérnek-e egy második vagy sokadik kezelésre is. Adunk néhány tippet, hogy mire érdemes figyelni, hogy könnyebb legyen bevonzani és megtartani is a pácienseket. 

Online bejelentkezés

Minél könnyebben tudnak időpontot foglalni, annál kisebb az esélye, hogy a páciensek feladják az Ön rendelőjénél való próbálkozást. Tegye a lehető legegyszerűbbé a bejelentkezéstazzal, hogy interneten is elérhetővé teszi! Így a páciensek éjjel-nappal elintézhetik, nem kell emlékezniük arra, hogy nyitvatartási időben hívják a rendelőjét.

Ráadásul az online foglalások csökkentik az adminisztratív tevékenységgel foglalkozó munkatársak terheit is, így jobban tudnak egyéb feladataikra koncentrálni


Visszaigazolások és emlékeztetők 

A páciensei többnyire nagyon elfoglaltak, segítsen nekik azzal, hogy emlékeztetőt küld a fogászati kezeléseikről. Az automatikus e-mailek vagy SMS-ek csökkentik a késések, lemondások és nem megjelenő páciensek számát, ezzel hatékonyabbá téve a rendelő működését is.

 

Apró figyelmességek a váróban

Némi ásványvíz, egészséges rágcsálnivaló vagy kávé nem kerül nagyon sokba, de a páciensek illetve a rájuk várók számára azt üzenik, fontosak a rendelőnek. Egy tévé vagy néhány magazin persze szintén elérhet hasonló hatást.

Közösségi média

Magyarországon ma már a lakosság 60%-a rendszeresen használja a közösségi médiát. Ebből következően a páciensei nagy része vélhetően jelen van a Facebookon, így érdemes velük ott is kommunikálni. 

Ha a páciensek a közösségi médiában rendszeresen találkoznak a rendelővel, az folyamatosan emlékezteti őket rá. Emellett kisebb eséllyel felejtik el a lefoglalt időpontokat is, ha látják a rendelő egy-egy aktuális posztját. 

Rugalmas beosztás

Ha teheti, biztosítson a pácienseinek időpontokat a szokásos munkaidőn (8:00-17:00) óra kívül is! Ha alkalmazkodik  hozzájuk, sokkal nagyobb eséllyel fognak visszatérni, illetve másoknak is szívesebben ajánlják a rendelőt. 


Források:

https://www.dentistryiq.com/articles/2018/09/8-small-ways-to-delight-dental-patients-and-drive-loyalty.html

http://kozossegikalandozasok.hu/2018/02/06/kozossegi-media-adatok-2018/


Meghívás