Az online fogászati asszisztens

Belépés

Jelszó helyreállítás


Regisztráció páciensként Regisztráció szakemberként, intézményként Change to English

Regisztráció

A páciensek bizalma már a bejelentkezés előtt felépíthető

  • 2018-05-24 11:50:50

A fogaszvilag.hu felületének egyik kulcsa a jól kitöltött és információkkal minél részletesebben ellátott adatlap. Ennek köszönhetően tudnak új vagy visszatérő pácienseik könnyen rátalálni illetve felelősségteljesen választani a fogorvosok és az intézmények között. Minél több információ van az adatlapon, annál könnyebbé válhat a fogorvost keresők számára a választás, és annál hitelesebbé válhatnak szemükben már akár a személyes találkozás előtt a fogászatok és a szakemberek.

Hogyan javíthat egy fogászat a páciensek értékelésein?

  • 2018-10-09 12:05:48

Sokan szeretünk értékeléseket látni vagy tapasztalatokat olvasni egy szolgáltatásról mielőtt igénybe vesszük. Nincs ez másképp akkor sem, ha valaki az interneten keres fogászatot magának: amellett, hogy mennyire van közel és milyen kezelésekre van lehetőség, nagy fontossággal bírhat az is, hogy mások milyen tapasztalatokkal távoztak onnan. Érdemes tehát ebbe energiát és időt fektetni, hogy ne emiatt veszítsük el az érdeklődőket.

5 dolog, amit egy fogászati rendelőnek érdemes megtennie a pácienseiért

  • 2018-10-23 19:43:36

Sokszor kicsi dolgokon múlik, hogy a fogorvost kereső páciensek melyik rendelőt választják, vagy hogy visszatérnek-e egy második vagy sokadik kezelésre is. Adunk néhány tippet, hogy mire érdemes figyelni, hogy könnyebb legyen bevonzani és megtartani is a pácienseket.

4 lépés, amit érdemes megtenni a fogászat minden új munkatársáért

  • 2018-11-07 09:24:24

Még a legmagabiztosabb emberek is átélnek szorongást új munkájuk kezdetekor. Egy tervezett, a beilleszkedést segítő folyamat nagyon sokat segít az új munkatársak a rendelő működéséhez való alkalmazkodásában illetve a munkahelyhez való kötődésük kialakulásában.

Meghívás