Az online fogászati asszisztens

Belépés

Jelszó helyreállítás


Regisztráció páciensként Regisztráció szakemberként, intézményként Change to English

Regisztráció

Mit mutasson magából egy fogászati rendelő a koronavírus idején?

  • 2020-04-20 22:06:37

A koronavírus járvány miatt sok fogorvosi rendelő bezárt, és a nyitva tartók is csak sürgősségi esetben szolgáltathatnak. A helyzet egyáltalán nem könnyű és sokakban okoz szorongást vagy tanácstalanságot, ezért adunk néhány ötletet, hogy az alapokon túl mire érdemes egy fogászatnak ilyenkor figyelnie marketing és kommunikációs szempontból. 

A kommunikáció most is létfontosságú

Egy fogászati rendelő kommunikációját érdemes a jelen helyzetben is folyamatosan naprakészen tartani. Senki nem tudja, mikor ér véget ez a kaotikus időszak, de fontos, hogy ilyen szempontból is készen álljanak rá! Amikor egyre inkább minden visszatér majd a rendes kerékvágásba, az emberek emlékezni fognak, milyen élmények érték őket ebben a mindenképpen emlékezetes periódusban. Az, hogy egy fogászati rendelő hogyan kommunikál ilyenkor, erős hatással lehet arra, hogy milyen gyorsan kerül ki a válságból és tér vissza a normális kerékvágásba. 

Tegyék az alapinformációkat könnyen elérhetővé!

Gondoskodjanak róla, hogy a weboldaluk illetve a fogászvilág.hu-s adatlapjuk naprakész legyen, és minél feltűnőbben és érthetőbben tartalmazza az összes releváns információt, az aktuálisan működő elérhetőségeket, a tanácsadási lehetőségeket illetve a bejelentkezés feltételeit. Tegyék lehetővé a pácienseknek, hogy minél könnyebben elérhessék Önöket akár újonnan bevezetett alkalmazások segítségével is! Ha tehetik, küldjenek visszatérő pácienseinek két hetente-havonta egy minél személyesebb e-mailt aktuális tanácsaikkal vagy a rendelőt érintő legfrissebb hírekkel. 

Ne hagyják abba a posztolást!

Ebben a helyzetben az emberek rengeteg időt töltenek a közösségi média különböző felületein. Nem érdemes ezt a lehetőséget elvesztegetni! Ha 2016 óta nem posztoltak, most van itt az ideje! Ha eddig is rendszeresen tették, ne hagyják abba! 

Gondoljanak bele a páciensek helyzetébe! Képzeljék el, hogy milyen típusú tartalommal találkoznának szívesen a helyükben! Kommunikáljanak pozitívan, de tartalmasan és hitelesen! Ne próbálják eltitkolni a nehéz helyzetet, de igyekezzenek a jó oldalát megfogni, keressék benne a lehetőségeket! Az ilyen felületeken elfogadott a lazább hangvétel, nyugodtan megoszthatnak személyesebb élményeket, gondolatokat is!

Néhány posztötlet

Mutassák meg, mennyire érdeklik Önöket a pácienseik gondjai! Posztoljanak videókonferenciás vagy telefonos tanácsadási lehetőségekről, esetleg tartsanak élő bejelentkezéseket a szakszerű fogápolásról vagy bármi relevánsról! Fordítsanak itt is külön figyelmet a félbeszakadt kezelésekre! Állítsanak fogápolási célokat a páciensek elé, és bátorítsák őket, hogy osszák meg az eredményeiket!

A lényeg, hogy a közösségi média felületük is tükrözze, mennyire fontosak Önöknek a pácienseik, és hogy ebben a helyzetben sem hagyják őket magukra!

Segítsenek másokon!

A járvány napos oldala, hogy megmutatta, az emberek gyakran megértőbbek egymás problémáival kapcsolatban, mint gondoltuk, és a legtöbben készek arra, hogy segítsenek a másiknak. Vegyenek részt rendelőként is jótékonysági akciókban! A felajánlásaikat természetesen nem kell eltitkolniuk, bátran megoszthatják őket különböző felületeiken, ezzel is mutatva pácienseiknek, hogy rendelőjük aktívan törődik a helyzettel, és segítséget nyújt a nehezebb helyzetben lévőknek is.

Meghívás